אביזרים

סנן לפי

כל האביזרים שאתם צריכים לאופניים ולקורקינטים שלכם מקסדות עד תיקים לבטריות!

לחוויית רכיבה אורבנית מושלמת, אנחנו מציעים לכם את כל האביזרים המשלימים הדרושים. מוזמנים להתפנק בכל מה שחשוב וגם בכל מה שממש לא תרצו לפספס

 

רכיבה אורבנית היא רכיבה מסוג אחר המצריכה אביזרים שונים. אנחנו, ב-URBANICO שמחים להציע לכם מגוון רחב של אביזרים שיהפכו את חווית הרכיבה שלכם לבטוחה ונוחה יותר.

אמנם רכיבה על כלי תחבורה חשמליים אינה נחשבת קשה או מאומצת כמו הרכיבה על אלו שאינם חשמליים, חשוב לזכור שמדובר בכלי תחבורה לכל דבר ועניין ולכן ילווה אותנו במהלך היום כולו. לכן, חשוב להצטייד באביזרים אשר ישרתו את אופי השימוש שלכם בצורה הטובה ביותר; החל מסבלים או כסאות הרכבה ועד מנעולים ותיקי נשיאה.

אצלינו תוכלו למצוא מוצרים משלימים כמו:

  • מנעולים – מגוון סוגי מנעולים אשר יוכלו לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. מנעולי קריפטונייט החזקים והמוכחים, מסוגים שונים. יש לכם כלי רכב חשמלי. שמרו עליו.
  • מושבים – אצלינו תוכלו למצוא כסאות נוחות וכן, כסאות המתאימים להרכב ילדים בגילאים ומשקלים שונים. הפכו את חווית הרכיבה האורבנית לחוויה משפחתית.
  • קסדות – קסדות שונות, למבוגרים וילדים. ישנה חשיבות גדולה במדידת הקסדה והתאמתה לראש הרוכב. אם יש לכם ראש טוב – שמרו עליו היטב!
  • כיסוי ואחסון – תיקי נשיאה כמו גם כיסויים לאופניים וקורקינטים חשמליים, כך שתוכלו לשמור עליהם כראוי בכל עת ולשאת אתכם, כשעולה הצורך.
  • ציוד נלווה נוסף – כל ציוד העזר הרלוונטי שיוכל לשרת אתכם, תוכלו למצוא אצלינו; פנסים וצפצפות, סבלים, משאבות, מראות, מחזיק טלפון ועוד.